طراح بسته باتری یو پی اس
نوشته شده توسط : رشید نعمتی

ابعاد، وزن و ساخت و ساز باتری یو پی اس

طراح بسته همچنین نیاز به دانستن ابعاد باتری  یو پی اس و یا حفره به مقصد به مهار آن همراه با محل و مشخصات از اتصالات و مورد نیاز بسته بندی باتری یو پی اس برای ارتباط با کالا در نظر گرفته شده.

وزن مجاز باتری یو پی اس همچنین می توانید یک عامل تصمیم گیری در هنگام انتخاب یک سلول باتری یو پی اس. برای ظرفیت داده است که تقریبا 4 وجود دارد: 1 نسبت در وزن باتری یو پی اس طیف وسیعی از سلول های موجود با فن آوری های مختلف.

الزامات ایمنی باتری یو پی اس

بسته باتری یو پی اس  باید ذاتا امن که آیا به متصل شده، یا جدا از این، این محصول یو پی اس که در آن استفاده می شود و بنابراین باید حداقل مدارات حفاظت لازم شامل می شود. باتری یو پی اس  به طور معمول طراحی  یو پی اس شود برای دیدار با تمام استانداردهای ایمنی بین المللی، اما نرم افزار ممکن است نظارت و کنترل خاص نیاز است که باید قبل از کار مشخص شود می توانید در طراحی بسته  باتری یو پی اس آغاز کرده اند. در بخش ایمنی باتری یو پی اس را مشاهده کنید.

استانداردهای بین المللی باتری یو پی اس

طراحی، ساخت، استفاده و دفع از باتری یو پی اس، مانند بسیاری از محصولات الکتریکی، موضوع را به طیف گسترده ای از استانداردها و مقررات وضع شده توسط سازمان های نظارتی ملی و بین المللی به طور عمده برای محافظت از کاربران و محیط زیست. طراح بسته باتری یو پی اس باید از مقررات در بازارهای که در آن محصول فروخته خواهد شد آگاه و باید اطمینان حاصل شود که طراحی بسته باتری یو پی اس به طور کامل با این شرایط سازگار است. لیستی از استانداردهای یو پی اس اصلی تنظیم سازمانها و استانداردهای معمول باتری یو پی اس  است در بخش مربوط به داده.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








طراحی سایت در تبریز